COMUNICAT D’OCUPACIÓ AL RECTORAT
A la espera de que vingui la nova rectora Anna Ripoll a donar-nos explicacions, hem decidit ocupar el rectorat. Exigim una resposta sobre l’aplicació dels graus a la U.A.B., i la repressió desmesurada que ha existit fins ara sobre el moviment estudiantil. Aquesta ocupació té com a finalitat seguir presionant a l’equip de govern, després de que aquest hagi tallat radicalment les negociacions fins ara donades a terme amb els estudiants havent demostrat la poca intenció de diàleg per la seva part.
A partir d’avui, a l’espai ocupat del rectorat es realitzaran una sèrie d’activitats tant de matí com de tarda. Demà mateix esta convocada una roda de premsa a les 12 hores, sobre els esdeveniments que han sorgit fins ara. Més tard, un company de TMB vindrà a oferir-nos una xerrada sobre la lluita que estan duent a terme.
Dit això, només ens queda animar-vos a participar tant en els activitats com en el dia a dia d’aquesta ocupació que vetlla i seguira vetllan per una universitat pùblica i de qualitat.
Assemblea Rectorat U.A.B.